FAQ

Neplatné heslo Nový užívateľ  Nastavenie a čerpanie účtu  Monitoring firiem Otázky k funkcionalite aplikácie Cribis

Neplatné heslo

Neplatné heslo

Nové heslo do Cribis Univerzálneho registra si môžete nechať zaslať prostredníctvom odkazu 'Zabudli ste heslo? Kliknite sem',  ktorý nájdete na úvodnej stránke aplikácie pod políčkom, do ktorého zadávate údaje pre prihlásenie sa do aplikácie.

 

Nový užívateľ 

Nový užívateľ

Požiadavku môže zaslať oprávnená osoba na adresu helpdesk.sk@crif.com. Stačí zaslať meno, priezvisko, tel. kontakt a e-mailovú adresu osoby, ktorej má byť užívateľský prístup vytvorený.

Nastavenie a čerpanie účtu 

Nastavenie a čerpanie účtu

Údaje o nastavení a čerpaní účtu sa zobrazujú každému užívateľovi v Detailoch pod záložkou Klientske účty.

Monitoring firiem

Monitoring firiem

Pre import portfólia do monitoringu je nevyhnutné použiť šablónu, ktorá je k dispozícii v okne pri nahrávaní subjektov do portfólia. Správu portfólia môže vykonávať iba jeho vlastník.

Otázky k funkcionalite aplikácie Cribis

Otázky k funkcionalite aplikácie Cribis Univerzálny register

Kontextovú nápovedu pre efektívnejšiu prácu s jednotlivými funkcionalitami nájdete po prihlásení  sa do aplikácie.

V prípade akýchkoľvek ďalších otázok alebo nejasností sa neváhajte obrátiť na náš Helpdesk: helpdesk.sk@crif.com, +421 (02) 5920 7537.